۱۳۸۹/۰۴/۳۱

آزمون تافل و تحریم های جدید تصویب شده

چند روز پیش با استادمون از امتحان TOEFL و IELTS صحبت میکردیم و استادم به من امید داد که اگر همین جور پیش برم امتحان TOEFL رو راحت قبول میشم .

دیروز طبق معمول مشغول بازدید کردن سایتهای مورد علاقم توی وب بودم و باید یه تاپیک و یک خبر برای کلاس آماده میکردم و گهگاهی که وقتم ندارم به اخبار گوش کنم خبرها رو از سایتهای خبری میگیرم .

میان خبرها چشمم به این خبر افتاد ( لغو برگزاری آزمون تافل در ایران به دلیل تحریم بانک ها ) بدون هیچ توجهی به بقیه خبرها روی لینک کلیک کردم باورم نمیشد چی داشتم میدیدم تمام برنامه هام دارن به هم میریزن ولی خوب حقیقت داشت و باید میپذیرفتم . منم ایرانی ام و باید تر و خشک با هم بسوزن .

خبر رو آماده کردم و رفتم کلاس ، طبق معمول استاد نفر اول از من خواست که خبرم رو بگم کمی ساکت موندم بعد از چند ثانیه شروع کردم خبر رو به زبان انگلیسی توضیح دادن ، بچه ها فقط گوش میدادند. من و یک نفر دیگه از بچه های کلاس داشتیم خودمون رو برای امتحان TOEFL آماده میکردیم بعد از پایان خبر اون بنده خدا هم اولش باورش نمیشد .
هیچوقت دوست نداشتم خودمو درگیر سیاست کنم فقط دوست داشتم به اون چیزایی که توی فکرم بود برسم ولی حالا میفهمم که نمیشه توی این مملکت بدون وارد شدن به دنیای سیاست به جایی که دوست داری برسی.

فقط امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل حل بشه
لینک خبر در VOA News
لینک خبر درNew York Times

3 نظرات:

Unknown گفت...

مرتضی جون هیچ خودت رو ناراحت نکن،چون افغانستان و پاکستان توی این مورد مشکلی ندارند!
پس اگه خواستی بار سفر رو ببندی بری دیار خشخاش یه بلیت مینی بوس هم واسه من رزرو کن!

ناشناس گفت...

ما قد این حرفا نیستیم
شما راست میگی ما مرده ایم
اما رسم مرده ها اینه که همیشه بمیرن وهیچ وقت بیدار نشن.
از لینکدونی من حذف شدید که البته دلیل داره اما نمیتونم دلیلشواینجا بگم چون ...

Freya گفت...

گل بود به سبزه نیز آراسته شد ... تبریک میگم وافعا ....